Ερωτηματολόγιο αξιολόγησης υπηρεσιών Κοινωνικής Μέριμνας Προσωπικά Στοιχεία Όνομα (Προαιρετικό) Επώνυμο (Προαιρετικό) Πανεπιστημιακό Email (Προαιρετικό) Τμήμα Φοίτησης (Υποχρεωτικό) Αλιείας και ΥδατοκαλλιερργειώνΑρχιτεκτόνων ΜηχανικώνΒιολογίαςΓεωλογίαςΓεωπονίαςΔιοίκησης ΕπιχειρήσεωνΔιοίκησης ΤουρισμούΔιοικητικής Επιστήμης και ΤεχνολογίαςΕπιστήμης και Τεχνολογίας ΤροφίμωνΕπιστήμης των ΥλικώνΕπιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής ΕργασίαςΕπιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική ΗλικίαΗλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας ΥπολογιστώνΘεατρικών ΣπουδώνΙατρικήςΙστορίας – ΑρχαιολογίαςΛογοθεραπείαςΜαθηματικώνΜηχανικών Η/Υ και ΠληροφορικήςΜηχανικών ΠεριβάλλοντοςΜηχανολόγων και Αεροναυπηγών ΜηχανικώνΝοσηλευτικήςΟικονομικών ΕπιστημώνΠολιτικών ΜηχανικώνΦαρμακευτικήςΦιλολογίαςΦιλοσοφίαςΦυσικήςΦυσικοθεραπείαςΧημείαςΧημικών Μηχανικών *Ιδιότητα (υποχρεωτικό) Προπτυχιακός/η φοιτητής-τριαΜεταπτυχιακός/η φοιτητής-τριαΔιδακτορικός/η φοιτητής-τρια Γενικά Στοιχεία Μάθατε για το Γραφείο Κοινωνικής Μέριμνας από: Κοινωνικά δίκτυαΙστότοπο Κοινωνικής ΜέριμναςΣυμφοιτητή/ τριαΓραμματεία του τμήματος που φοιτώΑπό μέλος ΔΕΠ του τμήματος που φοιτώΕνημέρωση της Κοινωνικής ΜέριμναςΆλλο Αν επιλέξατε "Άλλο" στην προηγούμενη ερώτηση, διευκρινήστε πως πληροφορηθήκατε. Επισκεφθήκατε το Γραφείο Κοινωνικής Μέριμνας για παροχή υπηρεσιών: Ψυχοκοινωνικής - Ψυχολογικής ΣτήριξηςΕκπαιδευτικής ΣυμβουλευτικήςΕπαγγελματικής ΣυμβουλευτικήςΦυσικοθεραπείαςΙατρικής ΥποστήριξηςΨηφιακής ΠροσβασιμότηταςΥποτροφίεςΥπηρεσίες Μεταφοράς Φοιτητών με ΑναπηρίαΕπιμορφωτικά Σεμινάρια Αξιολόγηση Οργάνωση Γραφείου Κοινωνικής Μέριμνας: ΚακήΜέτριαΚαλήΠολύ καλή Πληρότητα πληροφοριών από το γραφείο Κοινωνικής Μέριμνας: ΚακήΜέτριαΚαλήΠολύ καλή Κατάσταση χώρου εξυπηρέτησης: ΚακήΜέτριαΚαλήΠολύ καλή Κατάρτιση και προθυμία προσωπικού του Γραφείου Κοινωνικής Μέριμνας: ΚακήΜέτριαΚαλήΠολύ καλή Σας βοήθησαν οι πληροφορίες που σας δόθηκαν; ΚαθόλουΑρκετάΠολύΠάρα πολύ Διαπιστώσατε ελλείψεις; ΚαθόλουΛίγεςΑρκετέςΠολλές Η διαδικασία που απαιτείται για να λάβει κανείς τις υπηρεσίες της Κοινωνικής Μέριμνας είναι εύκολη. Διαφωνώ ΑπόλυταΔιαφωνώΟύτε Συμφωνώ/Ούτε διαφωνώΣυμφωνώΣυμφωνώ Απόλυτα Αν διαφωνείτε, που αντιμετωπίσατε δυσκολία; Η επικοινωνία (email, internet, τηλέφωνο) με το προσωπικό της Κοινωνικής Μέριμνας ήταν εύρυθμη. Διαφωνώ ΑπόλυταΔιαφωνώΟύτε Συμφωνώ/Ούτε διαφωνώΣυμφωνώΣυμφωνώ Απόλυτα Αν διαφωνείτε, που αντιμετωπίσατε δυσκολία; Δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα κατά την πρόσβαση στις υπηρεσίες (ιστοσελίδα, προσβασιμότητα κτιρίων κτλ). Διαφωνώ ΑπόλυταΔιαφωνώΟύτε Συμφωνώ/Ούτε διαφωνώΣυμφωνώΣυμφωνώ Απόλυτα Αν διαφωνείτε, που αντιμετωπίσατε δυσκολία; Το προσωπικό υποστήριξε με σεβασμό τις ανάγκες μου. Διαφωνώ ΑπόλυταΔιαφωνώΟύτε Συμφωνώ/Ούτε διαφωνώΣυμφωνώΣυμφωνώ Απόλυτα Συνολικά είμαι ευχαριστημένος/η από τις υπηρεσίες που έλαβα από την Κοινωνική Μέριμνα. Διαφωνώ ΑπόλυταΔιαφωνώΟύτε Συμφωνώ/Ούτε διαφωνώΣυμφωνώΣυμφωνώ Απόλυτα Θα πρότεινα την Κοινωνική Μέριμνα σε κάποιον/α συμφοιτητή/τρια μου που αντιμετωπίζει παρόμοιες δυσκολίες με τις δικές μου. Διαφωνώ ΑπόλυταΔιαφωνώΟύτε Συμφωνώ/Ούτε διαφωνώΣυμφωνώΣυμφωνώ Απόλυτα Σχόλια- Προτάσεις (Αναφέρετε τις δικές σας προτάσεις για την καλύτερη λειτουργία του Γραφείου Κοινωνικής Μέριμνας) *Διάβασα τους όρους για τη χρήση των προσωπικών μου δεδομένων από το Πανεπιστήμιο, τους οποίους και κατανοώ. (Υποχρεωτικό) Απάντησε σωστά στο παρακάτω: (απαιτούμενο) 1+1=?